Subject: K/839 Valgeranna külas Valgeranna kämpingu ja Augusti kinnistute ning nende lähiümbruse detailplaneeringu koostamise algatamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise mittealgatamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Dec 2024 10:40:52 +0200

Teile on saadetud Pärnu Linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokument.
Valgeranna külas Valgeranna kämpingu ja Augusti kinnistute ning nende 
lähiümbruse detailplaneeringu koostamise algatamine ja keskkonnamõju 
strateegilise hindamise mittealgatamine K/839.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav internetis: https://installer.id.ee/

Elektrooniliselt edastatud dokument loetakse kättetoimetatuks, kui 
linnavalitsuse dokumendihaldussüsteem on registreerinud dokumendi avamise 
või vastuvõtmise.

Pärnu Linnavalitsus
Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn
444 8200 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <http://email.mg.parnu.ee/o/eJxEzrFOxDAMgOGnaTYq23GaZMhwAoZbeQPn7N5VItcqDTw_Qgzsv359l3Y89i4f9inD9DqsXd8KpkwhB6dlZV_RWcHow-KZA7lHUYPKFoIKrl4WohQWRsQlxQoiN7cVAmIkj5AYAs2rVuScq2FESZQnhnafD-nPr9nMNTtPudvLpmXyrzRH85oRlGqUGOGGKjoxyJ91zsSTf3e9bM91nxhGl-d57F03aTZ-h6Nc_lv3XegnAAD__-Y7Q8w>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.